Concept - Design - Short copy
.

     PORTFOLIO 

In de afgelopen 20 jaar werkte ik onder andere voor Volkswagen, deBijenkorf, Ministerie van Rijkswaterstaat, Nederlandse gemeenten en tal van MKB bedrijven.

Op deze site ziet u een selectie van mijn werk. 


Vanuit Autisme Bekeken (VAB) 

VAB is een expertiseteam op het gebied van autisme en inclusieve samenleving. De pilot Levensloopbegeleiding VAB is georganiseerd om zo veel als mogelijk recht te doen aan de wens om levensloopbegeleiding te bieden, die aansluit bij de leefwereld van mensen met autisme.

Voor deze pilot maakte ik een aantal video's. 





ROC Mondriaan Open dag campagne 2022

ROC Mondriaan Den Haag biedt onder andere onderwijs voor Hotelpersoneel, horeca en toerisme. Voor de Open dag-campagne werden drie 'Gastvrije Gasten' bedacht. De campagne was in print, online en op social media te zien.

Voor Instagram ontstonden er drie 'stories' met de 'Gastvrije Gasten' Shanice, Bojan en Timo. Over een periode van 2 maanden waren zij te zien op social media. Omdat het bezoek op social media nauwkeurig te monitoren is kon het ROC zien waar hun doelgroep zich bevond.





 



Animaties 

Bewegend beeld verteld een visueel verhaal. Vaak ondersteund door een stem of muziek. Het is helder te begrijpen en makkelijk online met iedereen te delen. Complexe informatie te delen met je klanten? Of met je medewerkers? Laat er een heldere animatie van maken.



WAAR – is een fair trade winkelketen, waar je als ontwerper voor wilt werken.

WAAR is een fair trade winkelketen. Om het groeiend aantal winkels te kunnen bedienen moet een groot aantal communicatiemiddelen worden ontwikkeld. Zowel voor op kantoor als presentatiemateriaal in de winkels.

Ook heeft WAAR een eigen label met natuurlijke cosmeticamiddelen.





Labelnamen

WAAR biedt Fair Trade producten van over de hele wereld in alle categorieën. 









Jazz Festival Delft – dat 35 jaar bestaat– stelde zich ten doel een 'sterk merk' te worden.

Een sterk(er) merk word je door betere acts te boeken,  je financiële situatie op orde hebben, een goede communicatie te onderhouden met je bezoekers en zichtbaar te zijn. In een tijd waarin individualisering en contact via social media een hoofdrol speelt gelooft Stichting Delfts Jazz in de verbindende kracht van muziek.






Van Daal Makelaars – elke dag energiek en zichtbaar zijn.

Van Daal Makelaardij is 'de energieke makelaar' en een bekende naam in Delft. Van Daal adverteert en communiceert dagelijks naar haar klanten. Met advertenties, social media, sponsortrajecten en meer.





Kantoorbrochure 2022 









Meer weten? Meer zien? Bel 06 8168 97 39


 
 
 
 
E-mailen
Bellen