PORTFOLIO
Op deze site ziet u een selectie van mijn werk.
TRNSPRNT reikt de beveiligingssector online tools aan. Tools die tijd- en kostenbesparend zijn. Alle betrokkenen verzamelen hun data in één app.
Ook adviseert het bedrijf haar klanten over veranderingen binnen de beveiligingssector. Dat gebeurd allemaal digitaal.
TRNSPRNT_ Logo
TRNSPRNT_ Slogan
TRNSPRNT_ Brochure over maatregelen bij omzetverlies
TRNSPRNT_ Animatie over E-clips
TRNSPRNT_ Infographics en ikonenserie
TRNSPRNT_ Belettering
TRNSPRNT_ Iconen voor kwaliteitscontrole
TRNSPRNT_ Online bedrijfsbrochure
Korte copy als een slogan of een tagline moet onthouden worden. En moet de herkenbaarheid van een merk of een campagne versterken.
Het is een manier om meer te zeggen dan het logo zeggen kan.
WAAR is een fair trade winkelketen. Om het groeiend aantal winkels te kunnen bedienen moet een groot aantal communicatiemiddelen worden ontwikkeld. Zowel voor op kantoor als presentatiemateriaal in de winkels.
Ook heeft WAAR een eigen label met natuurlijke cosmeticamiddelen.
WAAR_ Cosmetica verpakkingen
Online kan je iedereen naar binnen trekken.
Accezz International is een consultancybureau dat teams en management van organisaties beter laat presteren door het tot stand brengen van structurele gedragsverandering.
In 2020 kreeg het bedrijf een nieuwe huisstijl.
Accezz International_ Logo
Accezz International_ Korte film 'Drakendoos'
De drakendoos is een geschenk aan de mensen die van Accezz International een succes maken. Naast de Drakendoos zelf maakte ik ook een video om de trofee te introduceren.
Haagse kunstenaar Pepijn van den Nieuwendijk maakte de illustratie van de draak.
Accezz International_ Website
Accezz International_Brochure Werkwijze
Accezz International_ Serie reviews
Een sterk(er) merk word je door betere acts te boeken, je financiële situatie op orde hebben, een goede communicatie te onderhouden met je bezoekers en zichtbaar te zijn. In een tijd waarin individualisering en contact via social media een hoofdrol speelt gelooft Stichting Delfts Jazz in de verbindende kracht van muziek en in het bijzonder Jazz.
Agnes Dieleman schreef het pr-plan en communicatie.
Jazz Festival Delft_ Serie posters
De openschuivende liftdeuren van het Delftse hotel nodigde direct uit een visuele grap te maken.